Epicor 10 edukaks juurutamiseks on Epicor töötanud välja spetsiaalse juurutamise metoodika (Signature Methodology), mida kasutatakse soovituslikult kõigis juurutusprotsessides. See baseerub parimatel juurutuskogemustel, mida on saadud ülemaailmselt tuhendete juurutuste käigus. Metoodika kasutamine võimaldab kokku hoida ajas ja rahas, selles keskendutakse ERP müügilepingu sõlmimisel kokkulepitud ärieesmärkide saavutamisele.
Metoodika järgi koosneb iga projekti juurutus kindlaksmääratud 6 etapist, mis omakorda sisaldavad erinevaid ülesandeid ja kus kasutatakse nende täitmiseks erinevaid vahendeid . Iga etapp lõpeb ülevaate ja kokkuvõttega, täidetakse ettenähtud dokumentatsioon ja kogutakse kasutajate tagasiside.
Klienditugi tööpäeviti 8:30-17:00
Klienditugi kaasneb automaatselt iga meie juurutatud süsteemiga. Teie küsimustele vastamiseks ja nõu andmiseks on avatud telefoni-, e-posti- ja faksiteenus. Samuti võime pakkuda lisatuge kohapeal, abi süsteemi paigaldamisel ja töötajate koolitamisel.
Meie eesti, vene ja inglise keelt valdavad konsultandid on teie käsutuses tööpäevadel kella 8.30-st kuni 17-ni, erijuhtudel ka töövälisel ajal.
Klienditoe telefon: (+372) 6776 791
Faks: (+372) 6776 792
e-post: info@andares.ee
Epicori kliendid pääsevad juurde ka Epicori Interneti-põhisele klienditoe keskusele, EPICwebile. EPICweb pakub ööpäevaringset juurdepääsu informatsioonile, ressurssidele ja teenustele, kaasa arvatud kliendikonto informatsioonile. Interneti-põhisest teadmistebaasist leiate toodete dokumentatsiooni ja saate tooteid alla laadida. Samuti leiate sealt foorumid ja võrgukogukonnad ning muud kasulikku informatsiooni.